Sunday 19 February 2012

assalamualaikum,,,


hari ney bermulah hari aku yang LEMAU!! 
selemau-lemaunye!
oke hari ney mood aku nak tumpu pd study sangat LOW! 
#sebab aku masih pada jiwa semalam. 
semalam aku memang boleh MENGGEDIK tahap DEWA.
 lepaskan tension SEGILA-GILANYA pada aerobik semalam. terkinja-kinja aku macam ORANG HILANG AKAL. tau kenapa best sangat ??
 sebab ramai ARTISS DATANG!!!! yeehaaaaa.
 dorg turun sebab ade MAJLIS PERLANCARAN SKUAD 1 MALAYSIA. 
aku pon ape lagi,, sakan lha bergambar. konon macam aku yang HOTTT!. haha. (menyampahhh nokk!)


bila hari ney je,, MOOD: MENGANTUK!! sebab semalam aku buat assigment yang tak habis lagi. haha. memang padan muka aku kan. heheh. nasib kau lha labu!!
itu lha padahnye bila terkinja sampai tak ingat dunia,, dah penat ,, sambung pulak assigment. SERONOKKK!
bak kata ABANG: ITU MAKAN NYE!!
tape,, ape ponn semalam memang bestt!. :D
mana tak nye ,, aku masih lagi dalam mood semalam.






#yayaharinidah20/02/2012oke.!





baris pagi... kawad!!!



kad matrik yang HAMPEHH!
















oke,, nae pon salah satu artis yang FAMOUSS dalam IKBN KUALA LANGAT. :D


#yayajanganseronoksangat,,nantymenangessbarutau!!!

No comments:

Post a Comment