Thursday 5 January 2012

"PELAJAR" punye cerita lha. =.="

oke ,, aku skarang bergelar STUDENT!
 arghhhh! "sangat" tak suka ,, sebab aku kena perah otak yang makin lembap neh!!
 haah! baru 2 hari masok sini ,, dah rase mcm setahun da letih ney!
REGGING ??
 tak berapa sangat lha,, cume ada rasa nak balikk lha. HAHA.
kaki ,, tangan ,, satu badan sume dah "LONGGAR".
makkkkk! lagi setahun 3bulan nak habiss!! kurus lha aku. =,="
dah cerita pasal kurus neh ,, aku mmg xcted giloo!
 haaa. last aku makan nasi time mak aku masak sebelum aku bergelar "STUDENT",
 dok cni aku telan benda yang wt alas perot je.
 bukan tak nak makan ,, tp nth lha ,, tekak "sombong" neh tak de selera.
seawal 4.45am aku dah bangon tido ,, siap g solat jemaah kat surau kol 7 dah wt senaman pagi.
 jogging ape bende alah sume 2 lha. petang pon ada sukan lagi. mungkin AKU AKAN KURUS!! haa.






#okeceritamerepektentangapayangadadalampikiranakutimeneh!


259857_184806574914855_154860034576176_513002_3507953_n_large

No comments:

Post a Comment