Wednesday 25 January 2012

"mr buncit"

Akhirnye,, aku dapat release tension. (: aku bole jalan mane aku suka selama 4 hari. So ,, aku tak lepaskan peluang ney. Yeeeha. Start hari jumaat ,, aku da balik ,, semua negeri belah selatan aku dah jalan. Haha. Mmg terbaikk lha cuti kali neh. Credit to “mr buncit” yang suka layan saya jalan2. (: mmg “iloveu” lha. Haha. (kalau tak bawak jalan?? “gotohell” lha.) kihkihkih. Sangat2 tidak baikkan. ^__^’
“mr buncitt” syorkan g PD. Dengan rasa sukenye,, go to PD tanpa banyak alasannya. Haihh ,, sanggup jadi driver yang tak bertauliah tau. Heheh. Janji dapat jalan2. (: balik dr PD je tros go to “MELAKA BANDARAYA BERSEJARAH”. Dan sejarah jugak untuk “mr buncitt”sebab tak penah g MELAKA. So ,, ape lagi ,, time ney lha wat tunjuk pandai bawak si BUNCIT round MELAKA. Nasib lha tak sesat. Haha. Kalau tak ,, agak malu jugak lha. Tak sesat pon sebab banyak signboard. Hekhek. Kat PD tak sempat amik gmbr,, sebab dah TERGEDIK sangat nak mandi laut. (: kat Melaka je sempat amik  gmbar,, 2 pon tak semualha bole masukkan. (:




















Credit to PHOTOGRAFER aka “mr buncit”. 
Egatkan tangan awak 2 ,, tangan besi karat. (:
jangan marah yer. tue dah 2. ^___^,



Ehh,, interframe jugakklha . (: ni lha si “mr buncitt”. 
Tak hendsome kan. Tp manis tu ade. 
#ayatamikhati.

Puas je jalan semua tempat ,, tros menuju ke KEY ELL. Shoping moping with kak zahrah to masjid jamek. Niat hati nak shoping. Tp ?? hampehh. Kedai banyak tutup. Tp tetap kne beli jugakk. (:dapat lha beg yang tak cantik tp comel neh.






thanks untus semua yang terlibat melayan karenah saya. ^__^"

#mula merancang untuk cuti akan datang. (:


No comments:

Post a Comment